זהירות, מבצע! - סודות השיווק של הרשתות החברתיות
עד כמה התלמידים שלכם מודעים לכוחות שפועלים עלים ברשתות החברתיות ובצרכנות היומיומית?
בעולם שבו כל תוכן הוא שיווק, האם הם יודעים להבחין בין מידע אמין לבין מניפולציה?
סדנת "זהירות, מבצע!" חושפת את התלמידים לסודות השיווק של הרשתות החברתיות בצורה חווייתית ומשחקית. הם ילמדו כיצד מותגים, משפיענים ופלטפורמות דיגיטליות משתמשים בפסיכולוגיה, טכנולוגיה ותוכן יצירתי כדי להשפיע עלינו – לעיתים בלי שנשים לב. כל זאת באמצעות שיח שוויוני בגובה העיניים, שאינו שולל את חשיבותן של הרשתות החברתיות אך מעודד חשיבה עצמאית וביקורתית ברשתות.
מה בסדנה?
- ניתוח קמפיינים וסרטונים ברשת
- היכרות עם כלים פסיכולוגיים שמופעלים ברשתות ובעולם השיווק
- פיתוח מודעות לכוחם של ה"משפיענים"
- התמודדות מול פיתויים שיווקיים
קהל יעד: ח'-ט'
היקף: שני מפגשים, כל מפגש שני שיעורים (90 דק')
מועד מומלץ: החל מנובמבר ולאורך כל שנה"ל
אולי תתעניינו גם ב: סדנת מרעיון למיזם עם AI, סדנת חינוך פיננסי, סדנת קבלת החלטות